+

5 tipp, a céges rendezvény profi tervének felállításához

Nádas Csaba2018-12-12Céges rendezvénybuliverzum, céges rendezvény

5 tipp, a céges rendezvény profi tervének felállításához.

Megszervezni egy szemináriumot, konferenciát, márka promóciót, vagy csak egy termékbemutatót nem egyszerű feladat, és ezért van szükség a jól felépített tervezésre. Összeállítottunk egy listát amiben a kulcsfontosságú tényezőket írtuk le a rendezvény tervezéshez. Készíts tervet minden esetben amikor rendezvényt szervezel.

1.    Állítsd fel a pontos célokat

Ez a legfontosabb lépés, amit meg kell határoznod, még a tervezés előtt. Ki, mi, hogyan, mikor és miért? Ezeket a kérdéseket tedd fel magadnak, hogy meg tudd határozni a pontos céljaidat.

Ki fog részt venni, és ki fogja megszervezni a rendezvényt? Válaszold meg ezeket a kérdéseket és pontosan határozd meg, hogy kik azok akiket szeretnél hogy részt vegyenek. Cégvezetők, értékesítők, vállalati ügyfelek, a célközönséged definiálása segíteni fog a döntéshozatalok nagy részében.

Miről fog szólni és mi lesz a neve a rendezvénynek?

Hogyan kelted fel a célközönséged érdeklődését? Mit fogsz nekik kommunikálni? Hogyan teszed a rendezvény környezetét vonzóvá és persze mennyiből? (Ebben egyébként mi is tudunk segíteni, nézz körül céges rendezvény kiegészítőink között, termékeinkkel csökkenthetjük a költségeidet.)

Miért van szükség a rendezvényre, mit szeretnél elérni pontosan? Kollégák érezzék jól magukat, vagy B2B kapcsolatépítés?  

2.    Költségek

A költségek tervezésénél 5 tényezőt kell átgondolnod:

-          Nézz utána mindennek, hogy milyen költségekkel kell számolnod.

-          Készíts egy átfogó költségkeretet.

-          A költségeket bontsd le kategóriákra.

-          Ne mindig a legolcsóbb megoldást keresd, nem a mennyiség, hanem a minőség a fontos.

-          Képezz biztonsági tartalékot.

 

3.    Csekklista

Hallottad már biztosan a mondást, a rendezett tervező a boldog tervező. Négy fontos tényező van, amit mindenképp észben kell tartanod a csekklistád elkészítéséhez:

-     A feladatokat oszd szét a csapatodban.

-     Legyenek folyamatos visszajelzéseid a folyamatokról.

-     Készíts egy listát arról, hogy miket kell még megcsinálnod, hogy monitorozni tudd a kivitelezés állapotát.

-     A lehető legtöbb kommunikációs eszközzel tudasd a célközönségednek a rendezvényt.

 

4.    B terv

Mindig legyen B terved az esetleges katasztrófák és pánik elkerülése érdekében, főleg a vendégek ellátását és a nélkülözhetetlen felszerelésekkel kapcsolatban. Nyílván nem az étel miatt mennek el a rendezvényedre a meghívottak, de nem lenne szerencsés, ha éhesek és szomjasak maradnának.

 

5.    Kommunikáció

Még a legszuperebb rendezvényeknek is elmaradhatatlan része a jól felépített marketing kommunikáció. De kommunikáció alatt nem csak marketinget értek, a rendezvényszervezés igazi csapatmunka. Bizonyosodj meg arról, hogy a csapatodban mindenki rendelkezzen az összes fontos információval, és területét érintő döntéshozatali képességével. Folyamatosan tartsd a kapcsolatot a beszállítókkal is és a meghívottakkal is. Ne felejtsd el, hogy a kulcsszó a kétirányú kommunikációban rejlik és a rugalmasságban.

A rendezvényszervezésben soha ne felejtsd el, hogy itt nincs „ÉN”, hanem „Mi a csapat”. Dolgozzatok közösen és kommunikáljatok.

http://www.buliverzum.hu/tcslista/zsur-buli-ceges-rendezveny/rendezvenyre-partyra_43963

Archívum

Kapcsolat

  • 1141 Budapest, Vezér u 117. (Nem átvételi hely)
  • 06 70 9494 890
  • info@buliverzum.hu

Hírlevél

Viltor - webáruház bérlés és készítés

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót. A süti beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.